tobeyou

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Torsdag den 14 Augusti 2014

Av tobeyou - 14 augusti 2014 14:12


- Gorillor -

 

Hej hopp gummi *****!!! Hur är läget idag? själv står de bra till. Dog en liten paus från matte pluggandet. Ja jag har omprov på derivata den 20 augusti och jag har lite små panik över det hahah... Men jag ska inte snacka om det nu. Igår var jag på kulturkalaset med lite vänner och de va kul, förutom att de börja regna massor då. men de var helt okej för då kunde vi gå in på donken och prata haha.. prata massor, de va jätte skönt, var nästan torr i munnen haha. Skall troligtvis in på Fredag också om jag inte ska träffa min pojkvänn dåååå...

 

Jag älskar musik. de löser typ allt som finns! jag har ganska speciel musik stil. jag gillar mycket oldschool musik, postGrunge och vanlig Grunge, alternative musik, alternetive rock och hardcore musik som typ punk, punk rock och rap. Och allt detta gärna blandat i en enda låt passar mig finnemang, om de nu ens funkar haha. Ett band som jag har lyssnat mycket på de senaste månaderna är Gorillaz, dom är så bra! dom är väldigt oldschool med rap i sig som jag gillar. Jag gjorde en liten lista med mina fem favorit låtar som dom har gjort. Ge det en skans, lyssna på hela låten haha... och alla låtarna är lite olika i sig så lyssna på alla dom äger!

 

                            

 

                                              


 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tobeyou - 24 augusti 2014 20:51

  - Lite Moln Förgyller Vardagen -                         ...

Av tobeyou - 21 augusti 2014 20:16


  - Solen -   Jag har en liten fråga här.... Vart tog vår kära vänn solen vägen? jag har inte sett den på flera dagar. Skämt o sido... Nu har skolan dragit igång igen, känns a sååådär. Sov i stan natten till idag så jag fick lite sovmorgon ia...

Av tobeyou - 18 augusti 2014 14:56


  - Paradiset -   Hejsan hejsan! How is things? Själv är det bra. Jag börjar få ångest över mattematiken, pluggade ingenting igår, utan var hemma hos min pojkvän o bara slappa haha.. inte bra... Idag är det sol ute, vilket jag inte gillar, för ...

Av tobeyou - 16 augusti 2014 19:30


  - Hejsan Lördag -   Goeftermiddag alla läsare! Idag har varit en slapp dag, har pluggat och varit ute med hunden ett par gånger. Känns som att jag har gjort något varge kväll, fast det har jag inte. Men ikväll ska jag nog vara hemma. Kom hem ...

Av tobeyou - 13 augusti 2014 13:45

  - Mitt första inlägg -   Hejsan svejsan. Jag har börjat om på en ny kula och startat en helt ny blogg. Tänkte börja med att presentera mig själv. Jag heter Linnea och jag är 17 och bor i en stad som heter Göteborg. Jag bor med min mamma, papp...

Presentation




Hejsan svejsan! gillar du Gorillaz? då har vi något gemensamt! Musik är något jag gillar, men oftast inte det som är på iTunes topplistan. Vill du veta mer? se till höger ->

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards